loading...
اخبار ورزشی
علی بازدید : 76 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
کمیسیون شوراها تصویب کرد؛
شرایط جدید نامزدهای ریاست جمهوری
بر اساس طرح کمیسیون شوراها سن کاندیداهای ریاست جمهوری باید بین ۴۵ تا ۷۵ سال باشد.
 
شرایط جدید نامزدهای ریاست جمهوری
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، محمد ابراهیم رضایی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شوراها و تصویب طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تصویب کمیسیون شوراها سن کاندیداهای ریاست جمهوری باید بین ۴۵ تا ۷۵ سال باشد.

وی افزود: همچنین مدرک نامزدهای ریاست جمهوری باید حداقل کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن باشد.

عضو کمیسیون شوراها تاکید کرد: همچنین بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون شوراها نحوه تعیین رجل سیاسی و مذهبی مشخص شد. بر اساس نظر نمایندگان رجل مذهبی باید به تایید ۲۵ نماینده مجلس خبرگان رهبری و رجل سیاسی باید به تایید ۱۰۰ نماینده مجلس برسد.

نماینده مردم خمین خاطرنشان کرد: همچنین نامزدهای ریاست جمهوری برای تایید مدیر و مدبر بودن باید دارای سابقه ۸ سال نمایندگی مجلس یا وزیر یا معاون رئیس جمهور یا همتراز آنها در سمت های اجرایی مانند فرماندهی نیروهای مسلح باشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه در اصلاح قانون انتخابات مجری انتخابات بر اساس قانون قبلی وزارت کشور خواهد بود گفت: تنها برای هماهنگی میان تشکیلات انتخاباتی هیئت اجرایی مرکزی انتخابات تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیئت اجرایی مرکزی انتخابات باید سه ماه قبل از انتخابات تشکیل شود گفت: ۴ عضو اصلی این هیئت وزیر اطلاعات، وزیر کشور، یکی از نواب رئیس مجلس و دادستان کشور خواهد بود. همچنین ۷ عضو دیگر این هیئت از معتمدان ملی انتخاب خواهند شد.
علی بازدید : 74 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

اختیارات تیم های کشتی فرنگی به محمد بنا سپرده شد
محمد بنا که موفق به کسب سه مدال طلای المپیک و قهرمانی تیمی در لندن شده، بی‌گمان شایسته این عنوان است. او در المپیک کار بی‌نظیری کرد و با پشت سر گذاشتن روس‌ها و ایستادن بر سکوی نخست المپیک همه را غافلگیر کرد. وی با اشاره به این که فعالیت تیم ملی کشتی آزاد فوری پس از المپیک آغاز شده است و کشتی فرنگی نیز نباید بیش از این فرصت را از دست دهد، اعلام کرد، اردوی این تیم از 10 آبان برای حضور در تورنمنت های قزاقستان و بلاروس آغاز می شود.
هفته گذشته پس از نشست رسول خادم و محمد بنا با مربیان و سرپرستان تیم های کشتی فرنگی ایران، تمام اختیارات تیم های ملی کشتی فرنگی به محمد بنا سپرده شد.
به گزارش «تابناک»، بنا که به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، افتخارات بی سابقه ای در مسابقات جهانی و المپیک کسب کرد، به علت مشکلات و کاستی هایی در زمینه حمایات مالی و امکانات مورد نیاز قصد داشت به طور موقت از فعالیت حرفه ای کناره گیری کند، اما پس از توصیه رئیس جمهور و درخواست مسئولان فدراسیون از وی، بار دیگر به عرصه ملی بازگشت و از این پس به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ایران فعالیت می کند.
البته متاسفانه بعد ازعزل و نصب‌هاي محمد بنا در تيم‌هاي ملي كشتي‌فرنگي، عده‌اي از مربيان تيم ملي از دايره مربيان منتخب او خارج شده‌اند و واكنش‌هاي متفاوتي را نسبت به اين ماجرا از خود بروز داده‌اند.جمشيد خیرآبادی، دستيار اصلي محمد بنا در بازي‌هاي المپيك لندن كه اخيران با فدراسيون كشتي آذربايجان به توافق رسيده تا سرمربيگري تيم كشتي‌فرنگي اين كشور را به عهده بگيرد درباره پايان همكاري با محمد بنا مي‌گويد:
«قرارداد نهایی ظرف چند روز آینده امضا خواهد شد. آذربایجانی‌ها با تمام برنامه‌های ما موافقت کرده‌اند و فقط مانده امضای قرارداد. به عنوان نفر دوم به هر افتخاری که می‌خواستم رسیده‌ام و اكنون به عنوان نفر اول به آذربایجان خواهم رفت. اگر می‌خواستم به عنوان نفر دوم کار کنم بهتر از ایران و محمدبنا جایی و کسی نیست.
 ناصر نوربخش يكي ديگر از دستياران محمد بنا كه قرار است به همراه خيرآبادي در كادر فني تيم ملي آذربايجان فعاليت كند با لحن تندتري به استقبال تغيير و تحولات اساسي در كادر فني تيم ملي كشتي‌فرنگي ايران رفته و مي‌گويد: «تنها سمتی که مانده بود تا بنا بگیرد مدیریت‌ تیم‌های ملی فرنگی بود و او مثل هميشه با قهر کردن به خواسته خود رسید. متاسفانه اینگونه رفتارها در کشور ما جواب می‌دهد، مخصوصا در مورد مسئولان ضعیف!
وی به ما می‌گفت به تیم ملی نیامده‌اید که با خود کت ببرید، بلکه باید کت بیاورید اما حالا خودش 10 تا10 تا کت برده و از انواع و اقسام پاداش‌ها برخوردار شده است. متاسفانه در ایران فقط نفر اول دیده می‌شود و كار بقيه به چشم نمی‌آید. ما درتيم ملي آذربايجان نشان خواهیم داد که موفقیت‌های کشتی فرنگی به حساب چه کسانی بوده است.
ولی با این حال اغلب اهالي و كارشناسان كشتي مديريت صحيح محمد بنا در تيم ملي را دليل اصلي موفقيت كشتي‌فرنگي ايران در المپيك لندن مي‌دانند و حال بايد ديد بنا با تيم جديدش اين موفقيتها را تكرار مي‌كند يا كشتي‌فرنگي آذربايجان با مربيان ايراني به يك خطر بالقوه براي كشتي‌فرنگي ايران تبديل مي‌شود.
به هر حال پس از نشستی که با حضور رسول خادم، مدیر تیم های ملی کشتی، محمد بنا، رسول جزینی، حسام الدین جعفری و ایرج اسفندریاری فر و رشید محمدزاده تشکیل شد، محمد بنا در نخستین تصمیم خود، رسول جزینی، سعید شیرزاد، محسن طاهری و محمد علی چمیانی را به عنوان دستیارانش در تیم ملی انتخاب کرد.
 همچنین  ایرج اسفندیاری فر به عنوان سرمربی تیم جوانان، جانشین عبدالله چمن گلی شد.
چمن گلی در روزهای اخیر از سوی فیلا به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان انتخاب شده بود،  اما بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی وی می خواست به طور مستقل کار کند و با توجه به این که هر سه رده سنی باید  هماهنگ عمل کنند، این موضوع امکان پذیر نبود .
 
در همین حال خلیل رشید محمدزاده، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان هم در سمت خود ابقا شد. محمد بنا با اشاره به این که فعالیت تیم ملی کشتی آزاد  فوری پس از المپیک آغاز شده است و کشتی فرنگی نیز نباید بیش از این فرصت را از دست دهد، اعلام کرد،  اردوی این تیم  از 10 آبان برای حضور در تورنمنت های قزاقستان و بلاروس آغاز می شود.
فدراسیون جهانی کشتی در حالی چمن گلی را به عنوان بهترین مربی جهان معرفی کرد که محمد بنا پس از موفقیت خیره کننده تیم کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن و به دست آوردن سه مدال طلا از این بازی‌ها، مقبولیت چشمگیری در کشتی جهان پیدا کرده و بیشتر مربیان و کشتی‌گیران جهان، اکنون او را به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان ستایش می‌کنند. 
انتخاب نشدن محمد بنا، ذهن اهالی کشتی را به مشکوک بودن این انتخاب کشانده و این فرضیه مطرح شده که رایزنی‌هایی از ایران با فیلا در این باره انجام و به احتمال زیاد معرفی چمن گلی از سوی برخی مقامات کشتی ایران انجام گرفته است، چرا که فدراسیون جهانی کشتی تشکیلات دقیقی ندارد که عملکرد تک تک مربیان جهان را بررسی کند و در ‌پایان، رأی به انتخاب یک مربی دهد. با معرفی چمن گلی که احتمالا از سوی برخی افراد منتسب به فدراسیون کشتی ایران صورت گرفته، این شایبه مطرح می‌شود که برخی به دنبال کمرنگ کردن نام محمد بنا و شایسته جلوه دادن عبدالله چمن گلی به عنوان جانشین او هستند. 
همه چیز درباره محمد بنا برترین مربی تاریخ کشتی فرنگی
در سال ۲۰۰۵ پس از اختلاف ‘حسن بابک’ سرمربی آن زمان تیم ملی کشتی فرنگی و ‘محمد رضا طالقانی’ رییس وقت فدراسیون، طالقانی بنا را که شاید رابطه چندان خوبی با بابک نداشت و در آن زمان در تیم جوانان فعالیت می کرد، با حفظ سمت به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان برگزید.
شاید کمترکسی در روزهایی که طالقانی با بنا در محل تمرین تیم جوانان برای انتخاب او مذاکره می کرد تصور داشت تا بنا این چنین در تیم ملی جاودانه شود و حتی در آن زمان حسن بابک با انتقاد از عملکرد فدراسیون طالقانی اعلام کرده بود که کشتی فرنگی ایران را به زودی در قهقرا خواهید دید!
محمد بنا اعجوبه مربیگری
شاید در سال های نه چندان دور کمتر علاقه مندی به کشتی تصور می کرد روزی کشتی فرنگی کشورمان در المپیک سه مدال طلا کسب کند اما محمد بنا مردی که از سال ۲۰۰۵ امید ها را در این رشته ورزشی زنده کرد به آرزوی خانواده کشتی فرنگی رنگ واقعیت بخشید و نشان داد با برنامه ریزی دقیق و اعتماد به جوانان می توانیم در هر رشته به افتخارات بزرگ دست یابیم. دوستی وعلاقه زیاد بنا به شاگردانش و همچنین روحیه پیروزی بخشی او یکی دیگر از دلایل اصلی موفقیت تیم کشتی فرنگی ما پس از حضور مربی خاص جهان بود.
کشتی فرنگی ایران با کسب مدال طلا در المپیک لندن برای نخستین بار دربازی های المپیک طلایی شد و همچنین برای اولین بار قهرمان تیمی این رقابت ها نیز شد. رسیدن به این مهم با برنامه ریزی دقیق محمد بنا معمار کشتی فرنگی ایران صورت گرفت و این مربی خاص توانست مزد زحمات خود را بگیرد.
محمد بنا کشتی گیر ۶۸ کیلوگرم اسبق تیم ملی کشورمان که نخستین مدال جهانی کشتی فرنگی ایران را پس از انقلاب بدست آورد و همچنین پس از نایب قهرمانی در مسابقات جهانی مدال طلا آسیا را نیز بدست آورد امروز موفق شد به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگترین افتخارات کشتی فرنگی ایران را به ارمغان بیاورد.
بنا نخستین بار در سال ۲۰۰۵ به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان انتخاب شد و ازهمان ابتدا شیوه کاری او با تمام مربیان متفاوت بود و حتی شیوه کاری بنا مورد توجه کارشناسان این رشته ورزشی قرار گرفت.
نخستین دوره مربیگری بنا در تیم ملی کشتی فرنگی در سال ۲۰۰۷ پس از اختلاف با محمدرضا یزدانی خرم به پایان رسید و سیم خواه به عنوان جانشین تیم ملی کشورمان را در مسابقات المپیک پکن همراهی کرد.
نتایج تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پکن بسیار ضعیف بود و حتی حمید سوریان مدعی اصلی قهرمانی کشتی فرنگی کشورمان در المپیک نیز از رسیدن به هدف خود بازماند تا جای خالی محمد بنا بیش از پیش احساس شود.
مربی خاص کشتی فرنگی جهان پس از المپیک پکن بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب شد و توانست در مسابقات جهانی ۲۰۰۹ با کسب یک مدال طلا و سه برنز تیم کشورمان به مقام دوم جهان برساند و این برای نخستین بار بود که کشتی فرنگی ایران بر روی سکوی جهانی می ایستاد و این در حالی بود که پنج کشتی گیر کشورمان برای نخستین بار در مسابقات مهمی چون پیکار های جهانی حضور پیدا می کرد.
اما این پایان افتخار آفرینی کشتی فرنگی کشورمان با محمد بنا نبود و آقای خاص کشتی در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار موفق شد تیم کشتی فرنگی کشورمان را در جام جهانی ارمنستان قهرمان کند و این تازه شروع کار معمار کشتی فرنگی ایران بود.
تیم کشتی فرنگی ایران در همین سال با درایت محمد بنا در بازی های آسیایی گوانگ جو با کسب چهار مدال طلا و یک برنز به مقام نخست این رقابت های مهم برسد که این نتیجه بهترین نتیجه کشتی فرنگی ما پس از بازی های آسیا ۱۹۷۴ تهران بود که در آن سال تیم ایران ۸ طلا و یک نفره در ۱۰ وزن بدست آورده بود.
اما دومین قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با محمد بنا این بار در بلاروس با وجود تمام ناداوری ها با پیروزی مقابل روسیه بدست آمد تا بار دیگر این مربی ارزشمند توانایی های خود را به اثبات برساند.
در این رقابت ها محسن حاجی پور در وزن ۵۵ کیلوگرم، امید نوروزی در ۶۰ کیلوگرم، سعید عبدولی در ۷۴ و بشیر باباجان زاده در وزن ۱۲۰ کیلوگرم از سد حریفان روسی گذشتند و دومین قهرمانی پیاپی ایران را بدست آوردند.
محمد بنا برای سومین بار در روسیه، ایران را با پیروزی مقابل ترکیه قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی کرد و با تیم کشورمان هتریک می کند.
در دیدار پایانی، حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی و طالب نعمت‌پور پیروزی های ارزشمندی را برای کشورمان بدست آوردند تا آقای خاص کشتی فرنگی هتریک کند.
مربی ۵۵ ساله کشتی فرنگی ایران و برترین مربی جهان پیش از المپیک با اعلام کناره گیری اش از هدایت تیم ملی پس از المپیک شوک بزرگی به کشتی ایران وارد کرد اما این باعث کاهش انگیزه های فراوان این مربی کاربلد نشد تا ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن به معنای واقعی بدرخشد و با کسب سه مدال طلا قهرمان المپیک شود. ایران پس از المپیک ۱۹۷۲ مونیخ که موفق شده بود مدال نقره این مسابقات را توسط رحیم علی آبادی بدست بیاورد دیگر موفق به کسب مدال در المپیک نشده بود.
با آغاز المپیک حمید سوریان در روز تولد بنا توانست با کسب مدال طلا نخستین مدال طلای ایران در تاریخ المپیک را برای کشتی فرنگی ایران بدست بیاورد و به آرزو بنا رنگ واقعیت بدهد.امید نوروزی و قاسم رضایی نیز دیگر طلایی های ایران در المپیک لندن بودند تا کاوران کشتی فرنگی ایران با مربی نابغه خود نتیجه غیر قابل باوری را بدست بیاورد و قهرمان المپیک در کشتی فرنگی شود.
در این رقابت ها سعید عبدولی می توانست چهارمین طلای فرنگی کاران ایرانی باشد اما ناداوری در دیدار او و حریف فرانسوی باعث شد حتی بنا هم به این مساله اعتراض کند.

 

علی بازدید : 64 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
 توافق غافلگيرکننده ايران وآمريکا
مشاور پیشین بیل کلینتون با ادعای در جریان بودن مذاکرات بین ایران و آمریکا گفت: دو کشور تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر سر مسئله هسته‌ای ایران به توافقی غافلگیرکننده دست خواهند یافت.
به گزارش فارس،واشنگتن تایمز، طی گزارشی نوشت یک تحلیلگر سیاسی پیش‌بینی کرده است که کاخ سفید تا پیش از انتخابات ششم نوامبر خبر غافلگیرکننده توافق با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور را اعلام کند.
 
بر اساس این گزارش، دیک موریس با اشاره به گزارش منتشره در یک سایت محافظه‌کاران آمریکا به نام «ورلد نت دیلی» مدعی شد: توافق میان کاخ سفید و ایران برای کاهش تحریم‌ها در عوض دریافت امتیازهایی در مورد برنامه هسته‌ای این کشور در حال حصول است.
 
به نوشته این گزارش، اعلام چنین توافقی پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نشان‌دهنده یک پیروزی بزرگ در سیاست خارجی برای اوباماست که تحت فشار شدید رژیم صهیونیستی برای اعلام موضعی سخت‌تر علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران قرار دارد.
 
اوضاع نامساعد اصلاح طلبان
 
یکی از اعضای اتاق فکر اصلاح طلبان شرایط اصلاح طلبان را نامساعد ارزیابی کرده است.
 
به گزارش "محدوده" ، شنیده می شود که حمید رضا جلائی پور در جلسه ای تاکید کرده است: درحال حاضر وضعیت اصلاح طلب ها مثل یک گروه به هم پیوسته نیست بلکه شبیه گروه های متکثر و پراکنده است.
 
وی همچنین گفته است نه خاتمی و نه هاشمی و نه نوری ، نمی توانند این ها را به یک جبهه واحد برسانند.
 
سرنوشت مرموز ملاعمر
 
یازده سال قبل، محمد عمر در حالیکه بالای یک موترسایکل دو پشته سواربوده است در گوشه و کنار شهر قندهار برای طرفدارانش موعظه کرده بود. بعد از آن طرفدارانش اورا ندیده اند.
 
یک عضو شورای کویتهء طالبان به مجلهء نیوزویک چاپ امریکا گفته است، رهبران طالبان دیگر در مورد ملا محمد عمر فکر نمی کنند، در حال حاضر صحت و یا هم محل اقامت موصوف برای آن ها مهم نیست. چون اکنون برای طالبان مهم ترین مساله اینست که همه توجهشان را به جنگ معطوف سازند.
 
روزنامهء دیلی بیست می نویسد، جنگجویان طالب نگران و حیران آن اند که رهبر شان ملا محمد عمر برای این همه مدت طولانی در کجاست؟
 
شورای عالی انتخابات
 
کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تشکیل شورای عالی انتخابات مرکب از نمایندگان سه قوه را که بیش از 50 نماینده آن را به این کمیسیون ارایه کرده‌اند مورد بررسی قرار خواهد داد.
 
یکی نماینده عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با مهر از ارایه پیشنهادی به این کمیسیون مبنی بر تشکیل شورای عالی انتخابات مرکب از نمایندگان سه قوه خبر داد.
 
وی گفت: این پیشنهاد بیش از 50 امضا دارد و قرار است در کمیسیون شوراها و در بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مورد بررسی قرار گیرد.
 
به گفته این نماینده در این پیشنهاد وزیر کشور و وزیر اطلاعات به عنوان نمایندگان دولت، یکی از نواب مجلس و رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان قوه مقننه و معاون اول قوه قضائیه و دادستان کل کشور به عنوان نماینده قوه قضائیه ترکیب این شورا را تشکیل می‌دهند.
علی بازدید : 70 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
اخلالگر ارزی در بازداشت یا در دبی!
 
 
 


 
مالک یکی از باشگاه های فوتبال که گفته می شد به جرم ایجاد اخلال در بازار ارز دستگیر شده است هم اکنون در دبی به سر می برد.
 

به گزارش ندای انقلاب به نقل از مشرق، هفته گذشته برخی سایت ها خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه مالک یکی از باشگاه های فوتبال در اردوی تیمش و به جرم ایجاد اخلال در بازار ارز دستگیر شده است.

منابع منتشر کننده این خبر مدعی شده بودند این مالک که کمتر از مالکان دیگر باشگاهها در رسانه ها خود را مطرح کرده در جریان بازدید از اردوی تیمش دستگیر شده است.

بر اساس شنیده های خبرنگار ما، گویا این مالک متمول که دارای هلدینگی با گردش مالی بسیار بالاست بعد از بازگشت از سفر ترکیه و حل مشکلات مالیاتی خود در تهران به دبی سفر کرده و هم اکنون در آنجا به سر می برد و منعی بابت ورود و خروج از کشور ندارد.

جالب اینجاست که تیم این مالک برخلاف گذشته از نظر پرداخت قرارداد ها ایده آل عمل کرده و با جذب بازیکنان خوب در لیگ نتایج نسبتا مناسبی کسب کرده است
علی بازدید : 77 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
سرمربی تیم پرسپولیس

مسی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد!

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با لیونل مسی صحبت کردم اما گفت به پرسپولیس نمی‌آید.

به گزارش قدس آنلاین، مانوئل ژوزه گفت: برای اینکه عالی شویم لازم است بازی به بازی بهتر عمل کنیم و بر همین اساس باید بازی بعدی را ببریم تا تیم به آرامش کامل برسد و بازیکنان در سایه آرامش، توانایی صد در صد خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: بازیکنان برابر راه آهن نمایش خوبی داشتند ولی پرسپولیس می‌تواند بهتر از این باشد. برای عالی شدن باید بیشتر تلاش کنیم. مسابقات زیادی را پیش رو داریم و باید بازی به بازی بهتر شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس تصریح کرد: مدافعان ما عالی کار می‌کنند. وقتی یک تیم گل نمی‌خورد، همه با هم تلاش می‌کنند. تیم ما گل نمی‌خورد و همه خطوط درگیر هستند. جدا از مدافعان و هافبک‌های دفاعی، هافبک‌های کناری و حتی مهاجمان در این کار سهیم هستند. وضعیت دفاعی تیم، کلی تغییر کرده و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

از ژوزه در مورد اینکه آیا در کنفرانس خبری گفته است که استفاده از شهاب گردان ریسک است؟ گفت: من و همه اهالی فوتبال می‌دانیم که شهاب دروازه‌بان خوبی است و من برای او احترام زیادی قائل هستم. او به هر حال دروازه‌بان تیم ملی ایران بوده و در باشگاه قبلی خودش تا نایب قهرمانی آسیا بالا رفته است. این مسئله نشان دهنده توانایی و قابلیت او است اما در جایی مثل پرسپولیس رقابت کاملا فشرده است. نیلسون هم در بازی‌ها عملکرد خوبی داشته است. هر وقت فرصت به گردان برسد قطعا خودش را نشان خواهد داد. ما همچنین امیر عابدزاده را هم داریم که دروازه‌بان خوبی است. من بحث ریسک کردن را هم درباره بازیکنان جوان گفتم.

ژوزه در مورد اینکه آیا برای بازی‌های بعدی سورپرایزی دارد یا نه که به مزاح گفت: با مسی صحبت کردم اما گفت به پرسپولیس نمی‌آید!

 

علی بازدید : 63 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

موضع قلعه‌نويي درباره دعوای علی دايي و رويانيان

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت که درباره داوري اظهار نظر نمي‌کند اما تيم داوري چهار پنج اشتباه فاحش در بازي با تراکتورسازي تبريز داشت.


امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال درباره ديدار تيمش برابر تراکتورسازي اظهار کرد: به مردم آذربايجان ،‌بازيکنان و کادر فني تراکتورسازي تبريک مي‌گويم. آن بازي دو نيمه متفاوت داشت. در نيمه اول خيلي بد بازي کرديم و بازيکنان وظايف تاکتيکي خود را به خوبي انجام ندادند. نيمه دوم با تغيير سيستم و نفراتي که داشتيم تا حدودي بهتر شديم و توانستيم ايجاد موقعيت کنيم. اما به هر حال ما شکست خورديم.

وي درباره اينکه آيا غيبت او در اين ديدار تاثيرگذار بود يا خير گفت: همکاران من زحمت خودشان را کشيدند و تا جايي که مي‌توانستند کار کردند.

امير قلعه‌نويي درباره داوري اين ديدار و اينکه سال گذشته که سرمربي تراکتورسازي بود هم باز داوري عليه او بود، گفت: بين دو نيمکت 30 متر فاصله وجود دارد اما در همين فاصله سوالات زيادي است. خودم هم نمي‌دانم که چه اتفاقي افتاد. البته مي‌دانم ولي اگر اين مسائل را باز نکنم بهتر است. مسائل زيادي در اين فوتبال وجود دارد که در فاصله اين دو نيمکت 100 سوال است که من نمي‌خواهم به آن‌ها اشاره کنم . بعد از فوت مادرم حوصله صحبت کردن درباره اين مسائل را ندارم.

سرمربي استقلال درباره غيبت جانواريو و توزي گفت: آن‌ها بازيکنان حرفه‌اي هستند و اگر سر موقع قراردادشان پرداخت نشود، اين گونه عمل مي‌کنند. تاکنون که جانواريو نيامده است اما از ديروز که کمي حالم بهتر شده است و مي‌توانم صحبت کنم، تلاش مي‌کنم تا قبل از بازي برابر نفت او را به تيم برگردانم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا به بازگشت اين دو بازيکن اميدي است يا خير؟ گفت: اميدتان به خدا باشد.

قلعه‌نويي درباره تعطيلات ليگ و تاثير آن بر کار استقلال گفت: اين بار هم تيم ما سه قسمت شد. عده‌اي به تيم ملي رفتند. عده‌اي مرخصي رفتند و نيامدند و ساير بازيکنان با ما تمرين کردند. ما چندين هفته تلاش کرديم تا به شرايط خوبي که برابر صبا داشتيم رسيديم ولي در عرض چندروز همه زحمات ما از بين رفت. باز بايد چند هفته ديگر بگذرد تا به شرايط ايده‌آل‌مان برگرديم. اين هم از شانس ماست.

قلعه‌نويي درباره اظهار نظر دايي و رويانيان عليه يکديگر گفت: من شرايط خواندن صحبت‌هاي آن ها را نداشتم و نمي‌دانم چه مطالبي رد و بدل شد ولي بايد قبول کنيم که دايي و رويانيان از بزرگان مملکت ما هستند. دايي اسطوره و سرمايه مملکت ماست و کسي است که اگر از او خيلي خوب حمايت شود مي‌تواند رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا شود. رويانيان فردي است که در هر جايي بوده در امر مديريت کارهاي بزرگي کرده است و در اقتصاد پرسپوليس هم تحول ايجاد کرده است.

وي درباره داوري بازي استقلال و تراکتورسازي گفت: اجازه بدهيد که به مسئله داوري ورود نکنم ولي درباره مظفري‌زاده قلبا دوست دارم که او را در جام جهاني ببينم اما فکر مي کنم چهار پنج مورد اشتباه فاحش در اين بازي وجود داشت و گل دوم تراکتورسازي صددرصد آفسايد بود که البته اين مورد به مظفري‌زاده مربوط نمي‌شود و درباره ساير صحنه‌ها اظهار نظر نمي‌کنم و ترجيح مي‌دهم کارشناسان داوري درباره آن اظهار نظر کنند.

قلعه‌نويي درباره جدايي ميداودي از استقلال گفت: به دليل اينکه سوال شما مربوط به نيم فصل است بگذاريد در آن زمان پاسخ دهم اما بايد بگويم که يقينا در نيم فصل تغييراتي خواهيم داشت. البته من چيزي درباره جدايي ميداودي نشنيده‌ام ولي اگر چنين مسئله‌اي وجود داشت مطمئن باشيد نمي‌گذاشتم او تمرين کند. همه ما بايد به عنوان سرباز خدمت کنيم و هيچ منتي هم براي کار خود نبايد داشته باشيم چون براي آن پول مي‌گيريم. درست است که گرفتن اين پول دير شده است اما بالاخره بازيکنان پول‌هاي خود را مي‌گيرند.

سرمربي استقلال درباره عملکرد خوب نکونام در تيم ملي و انتقادهايي که عليه او مي‌شد گفت: در زماني که به او انتقاد مي‌شد به من سخت نگذشت زيرا مسائلي را مي‌ديدم. يک روز مقابل خبرنگاراني که در تمرين حضور پيدا مي‌کنند آمار بازيکنان را به آن‌ها نشان دادم. وقتي که چيزي که با چشمم مي‌بينم با آمارهايي که داريم هماهنگ است، مي‌گويم جواد جزو خوب‌هاي ما بوده است. فکر مي‌کنم عده‌اي دوست داشتند که جواد را از شرايط آرماني خود دور کنند. خوشحالم که با برد برابر کره جنوبي فوتبال ما حيات دوباره گرفت و اين مسئله توسط فردي از جنس استقلال و به نام نکونام صورت گرفت. جواد نکونام به غير از بازي برابر سايپا هميشه جزو خوب‌هاي ما بوده است.

او همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا مجيدي به استقلال برمي‌گردد يا خير و اينکه آيا به کادر فني اضافه مي‌شود يا به عنوان بازيکن گفت: هر کسي که حتي 7 روز هم براي استقلال زحمت کشيده باشد عزيز است. مجيدي هم جزو سرمايه‌هاي استقلال است و خودم هم به فتح‌الله‌زاده پيشنهاد دادم که او را برگردانيد که اگر توانست با ما کار کند وگرنه براي او بازي خداحافظي بگذاريم. از طرفي بايد به حرف‌هاي مردم هم احترام بگذاريم تا جايي که به چارچوب تيم لطمه نزند. براي اين سوال بايد تا نيم فصل صبر کنيد و آن زمان تصميم‌گيري مي‌کنيم.
علی بازدید : 70 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

صبح روز بازی پرسپولیس و راه آهن از باشگاه پرسپولیس نامه‌ای محرمانه برای فدراسیون فوتبال ارسال می شود. نامه‌ای که گفته می شود دست‌خط شیرینی بوده است.

به گزارش جام ؛ دعوای جنجالی محمد رویانیان و علی دایی که حتی بازی پرسپولیس و راه‌آهن را هم تحت تاثیر قرار داد، پشت پرده عجیبی داشت. ماجرایی که ثابت می‌کند یک فرد غیرفوتبالی که البته پست مهمی در باشگاه پرسپولیس دارد، نقش اول این جنجال بوده است. سعید شیرینی، سرپرست پرسپولیس، فردی که از اولین روز حضورش در این تیم تمام پیشکسوتان باشگاه علیه او موضع داشتند، سرنخ اصلی شروع این جنجال است.


* حمله بی ربط به دایی
یک روز مانده به بازی پرسپولیس- راه آهن جلسه هماهنگی تیم ها که با حضور نماینده فدراسیون و سرپرست‌های دو تیم برگزار شد. معمولا در این جلسه روی جزئیات بازی بحث و توافق می‌شود اما در این جلسه سعید شیرینی کاملا ناگهانی و بی ربط به نماینده فدراسیون گفت: «آقا خواهشا جلوی مربیانی که کنار زمین جیغ و داد می‌کنن و با این کار داور را در هر بازی تحت تاثیر قرار می‌دهند باشید.» او این حرف‌ها را در نماینده باشگاه راه‌آهن می‌زند و البته اسمی از علی دایی نمی‌برد اما مشخص است که روی صحبتش با اوست.


* دست‌خط جناب سرپرست در نامه محرمانه
شیرینی البته بی خیال ماجرا نمی‌شود و صبح روز بازی از باشگاه نامه‌ای محرمانه را برای فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنند. نامه‌ای که بعضی از افراد باشگاه تایید کرده‌اند دست‌خط او بوده و در آن حرف‌هایش به نماینده فدراسیون تکرار شده است. این نامه پس از تایپ برای فدراسیون ارسال می‌شود. مصاحبه تند محمد رویانیان علیه علی دایی هم در همان ساعت انجام شده تا بار دیگر ثابت شود مدیرعامل پرسپولیس بیش از حد تحت تاثیر مشاورانش قرار دارد، یک بار دیگر ثابت شود.


* ژست پیروزمندانه بعد از بازی
بعد از پایان پرسپولیس- راه آهن، در حالی که خبرنگاران در حال ورود به سالن کنفرانس بودند، شیرینی به چند خبرنگاری که اطرافش بودند، فاتحانه گفت: «دیدید چطور کنترلش کردیم؟»

 

علی بازدید : 67 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: دوست ندارم نیمکت نشین باشم و احتمال جدایی‌ام از این تیم زیاد است.

احمد جمشیدیان در گفت و گو با فارس در مورد اینکه گفته می شود قصد جدایی از سپاهان را دارد، اظهار داشت: این خبر تا حدودی درست است. در شرایط خوب بدنی و فنی قرار دارم و دوست ندارم روی نیمکت بنشینم. احتمال اینکه در نیم فصل جدا شوم زیاد است.

وی افزود: نمی خواهم بگویم کرانچار از قصد من را بازی نمی دهد و اتفاقا می گوید که از کارم راضی است، می دانم مربیگری سلیقه ای است ولی احساس می کنم فعلا در تیم ما شماری از بازیکنان باید بازی کنند و این ربطی هم به عملکرد فنی ندارد.

جمشیدیان تصریح کرد: با کرانچار صحبت هایم را انجام داده ام و با وجودی که ابتدا نمی پذیرفت از این تیم جدا شوم اما همه چیز را به خودم و باشگاه واگذار کرده است. باشگاه هم سعی دارد همه چیز خوب پیش رود و من را برای ماندن تشویق می کند. بازیکنی نبودم که برای سپاهان بد کار کرده باشم. هر موقع به زمین رفته ام تمام تلاشم را کردم و روند بازی هم تغییر کرده است. احساس می کنم اگر شرایط به این شیوه پیش رود نماندنم بهتر است.

 

 

علی بازدید : 72 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

پاسخ رویانیان به اظهارات علی دایی درباره ریش او

در باره علی دایی هم باید بگویم او قطعا یکی از دلسوزان فوتبال است اما باید راجع به برخی اظهارات خود که اتفاقا غیر فوتبالی هم بوده بیشتر فکر کند تا مدیون خیلی ها نباشد
رويانيان
 

سايت گل- وقتي علي دايي در نشست مطبوعاتي ديشب تاخت و تاز شديدش را عليه رويانيان انجام داد، همه منتظر واكنش مديرعامل پرسپوليس بودند. واكنشي كه دقايقي قبل توسط سايت رسمي باشگاه پرسپوليس منتشر شده و در آن چنين آمده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پاسخ به اظهارات سرمربی راه‌آهن گفت: در مرام، آیین و دین ما قبل از اینکه از کسی درباره اعتقادات ظاهر و باطن او سوال شود به انسان بودن او توجه می‌شود.

محمد رویانیان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات توهین‌آمیز و غیرمودبانه سرمربی راه آهن افزود: نمی خواهم در این باره حرف بزنم چرا که اگر قرار به پاسخگویی تک تک اظهارات مطرح شده باشد دلایل و ادله فراوانی برای رد این اظهارات وجود دارد، بنده صرفاً به ذکر 4 نکته اکتفا می‌کنم.

1-باید بگویم در آیین، دین و مرام ما قبل از اینکه از دین و اعتقادات ظاهر و باطن افراد سوال شود به انسان بودن او توجه می شود. پرداختن به ظاهر و مقدسات در فوتبال و یک کنفرانس خبری با  چه اهداف و اصولاً بر چه اساسی مطرح شده؟!

2- رزومه کاری ما به تمام ایرانیان پوشیده نیست. بنده افتخار می کنم 33 سال در پست‌های حساس تمام زندگی ام را وقف خدمت کرده ام و به نوکری مردم دور از تعلقات و گرایش ها و خطوط سیاسی پرداخته و افتخار می کنم به عنوان سرباز در این مرز و بوم خدمت کرده ام .

3- برخی از مسائل مطرح شده پاسخ هایی را می طلبد که به موقع به آن پرداخته خواهد شد. یکی دو نفر از معاونین بنده پس از مشورت با خودم بیانیه و اطلاعیه ای را در 5 صفحه تنظیم کرده که در این اطلاعیه به تک تک اظهارت و مباحث مطرح شده در دو سه روز اخیر پرداخته شده بود. بیانیه ای که بسیار مودبانه، منطقی و محکمه پسند بود اما از آنجا که برخی دوستان خیرخواه و مشترک با سرمربی راه آهن از بنده در خواست کردند سکوت کنم بنا شد فعلا این بیانیه منتشر نشود تا فضای فوتبال بیش از این تب آلود نشود . بر همین اساس در حال حاضر نیازی به پاسخگویی بیشتر نمی بینم اما در صورت لزوم این بیانیه منتشر خواهد شد تا حق و حقوق باشگاه پرسپولیس پایمال نشود. در باره علی دایی هم باید بگویم او قطعا یکی از دلسوزان فوتبال است اما باید راجع به برخی اظهارات خود که اتفاقا غیر فوتبالی هم بوده بیشتر فکر کند تا مدیون خیلی ها نباشد. به هر حال هیچ انسانی عاری از اشتباه و خطا نیست؛ چه بنده باشم، چه علی دایی و امثالهم.

4- امیدوارم خداوند متعال ما را از شر شیطان محافظت فرماید. ان شا ا ... پرسپولیس در سایه آرامش و بی توجه به حاشیه سازیها رو به جلو حرکت کند. هدف شادی دل سی میلیون ایرانی است که دل در گرو عشق پرسپولیس دارند و السلام.

علی بازدید : 74 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

جزئيات قرارداد جادوگر با پرسپوليس لو رفت

   ( تعداد نمایش: 2519 )
 
 
جزئيات قرارداد جادوگر با پرسپوليس لو رفت
 جزئيات قرارداد جادوگر با پرسپوليس لو رفت
رویانیان به يکی از نزديکان کريمی چکي به ارزش 700 ميليون تومان داده و گفته: «اين چک تنها در روزی نقد می شود که پرسپوليس با کريمی قهرمان ليگ برتر شود!»
بحث قرارداد کريمي با پرسپوليس در سال‌هاي گذشته همواره مبهم بوده است. در سال های گذشته شايعات زيادي درباره قرارداد 900 ميليوني علي کريمي با قرمزها به ميان آمد. جالب اين‌جاست که نه حبيب کاشاني، مدير وقت پرسپوليس و نه خود کريمی هيچ‌گاه اين شايعات را تکذيب نکردند. 
در ابتداي فصل جاري نيز شنيده مي‌شد علي کريمي سنگين‌ترين قرارداد را با پرسپوليس امضا کرده است. از جلسه او و رويانيان اين شايعه به بيرون درز کرد که کريمي گفته: «وقتي به آقاي ... يک ميليارد و 300 ميليون پول مي‌دهيد، من نبايد بيشتر از او بگيرم؟!» اما اين دقيقا عکس حرف‌هايي است که کريمي پس از بازي کره‌جنوبي به زبان آورد. ولي آيا قرارداد کريمي با پرسپوليس سفيد امضا شده است؟!


* رقم قرارداد کريمي با پرسپوليس لو رفت 
قرارداد کريمي با پرسپوليس براي فصل جاري، نزديک به 1.5 ميليارد تومان، ارزش دارد! اين خبري است که از باشگاه به بيرون درز کرده است. در حالي که مسئولان پرسپوليس در اين مدت سعي کرده‌اند درباره رقم دقيق قرارداد او حرفي نزنند، تنها به کد دادن بسنده کرده‌اند.


رويانيان چندي پيش گفت، 2 برابر قرارداد سال گذشته را به کريمي پرداخت کرده‌اند. اين جمله نشان مي‌دهد يا کريمي زير 900 ميليون گرفته بود و يا اين‌که رقم قراردادش حتي از 1.5 ميليارد تومان نيز بالاتر است! زماني‌که جادوگر از عجمان پيشنهادي يک ميليون دلاري داشت، دلار در بازار تهران 1200 تومان بود. او در آن زمان نهايتا 40 درصد از قرارداد خود را دريافت مي‌کرد و مابقي رقم قرارداد نيز در گراني‌ها، به دستش مي‌رسيد!


بي‌شک قرارداد کريمي با عجمان مي‌توانست براي او خوب باشد ولي اگر شنيده‌ها از باشگاه پرسپوليس صحت داشته باشد، رقم 1.5 ميليارد تومان نيز براي او رقم بسيار خوبي خواهد بود چراکه بي‌شک هزينه زندگي در امارات بيشتر از تهران است.


* ماجراي پاداش چه بود؟! 
اما اين تنها خبر رسيده نيست. به گزارش منابع موثق خبري، محمد رويانيان در ابتداي فصل، به يکي از نزديکان کريمي چکي به عنوان پاداش داده است! در ابتداي فصل و زماني که 2 طرف پاي ميز مذاکره نشسته بودند، رويانيان شرط مي‌گذارد که کريمي با مصاحبه‌ها و رفتارهاي خود جو تيم را به هم نريزد.


حتي به يکي از نزديکان کريمي که در جلسه نيز حاضر بود، چکي به ارزش 700 ميليون تومان مي‌دهد و مي‌گويد: «اين چک تنها در روزي نقد مي‌شود که پرسپوليس با کريمي قهرمان ليگ برتر شود!»


هنوز نيز اين چک در دست دوست نزديک کريمي است ولي کسي نمي‌تواند آن را نقد کند! مگر اين که پرسپوليس با کريمي قهرمان شود و اين رقم، به جادوگر برسد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
این سایت میکوشد جدیدترین خبار را لحظه به لحظه مخابره کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 1,472
  • بازدید کلی : 7,174