loading...
اخبار ورزشی
علی بازدید : 89 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
حاشیه های مسابقه بسکتبال مهرام ایران، الریاضی لبنان

بی احترامی به سرود ملی ایران در بیروت!

بازی مهرام – الریاضی یک بار دیگر به جنجال کشیده شد. این دو تیم جمعه شب در مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا مقابل هم به میدان رفتند و مثل اکثر قریب به اتفاق بازی های گذشته دو تیم، این بازی هم اتفاقات زیادی داشت.

به گزارش قدس انلاین به نقل از تماشا: بازی مهرام – الریاضی یک بار دیگر به جنجال کشیده شد. این دو تیم جمعه شب در مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا مقابل هم به میدان رفتند و مثل اکثر قریب به اتفاق بازی های گذشته دو تیم، این بازی هم اتفاقات زیادی داشت. همانطور که انتظار می رفت، بازی در بیروتی که از ماه ها قبل شرایط را برای پیروزی الریاضی آماده کرده بود، برای نماینده بسکتبال ایران خیلی سخت بود.

لبنانی ها با شرایطی که ایجاد کردند، به خواسته شان رسیدند. البته گزارش های رسیده از بیروت حاکی از این است که مهرامی ها هم بی تجربگی کرده اند، هم به این اتفاقات دامن زده اند و هم با شکست سنگینی روبرو شده اند.

قبل از شروع بازی؛ انفجار در شهر، قطع برق در سالن!

بلیت های این بازی به قیمت چندین برابر بازی های قبل فروخته شد، اما این مسئله تاثیری در استقبال پیش بینی شده نداشت و سالن چند ساعت قبل از شروع بازی پر از تماشاگرانی بود که آمده بودند سه بازی آخر فینال غرب آسیا در تهران را جبران کنند.

لبنانی ها مثل مهرام با پخش مداوم موسیقی های محلی جو سالن را کاملا تحت تاثیر قرار دادند. چند ساعت قبل از شروع بازی انفجار یک بمب در منطقه مسیحی نشین الشرفیه همه را نگران کرد اما با توجه به دور بودن محل انفجار از سالن مسابقه اتفاق خاصی نیفتاد.

جالب ترین نکته قبل از شروع بازی قطع برق سالن بود که قبل از این هم اتفاق افتاده بود، اما این بار به نظر می رسید این قطع برق عمدی بوده، زیرا درست در همین زمان بازیکنان الریاضی وارد سالن شدند ومورد تشویق شدید قرار گرفتند.

گفته می شود این کار برای تحت تاثیر قرار دادن مهرام انجام شده است. به محض ورود بازیکن های مهرام به سالن، تماشاگران متحد شده و به آنها فحاشی کردند.صمد نیکخواه و مهدی کامرانی بیشترین سهم را از این توهین ها داشتند.

اوج توهین لبنانی ها جایی بود که آنها هنگام پخش سرود مقدس ایران نه تنها سکوت نکردند بلکه سوت زدند و تیمشان را تشویق کردند که این مسئله عصبانیت اعضای تیم مهرام را در پی داشت.

گفته می شود مهدی کامرانی به عنوان کاپیتان مهرام از کادر فنی ومدیریت باشگاه خواسته بود که تیمش سالن را ترک کند و در پاسخ به این توهین از ادامه شرکت در این مسابقات انصراف بدهد اما هاکوپ خاجیریان دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال آسیا که به نظر منتظر چنین واکنشی بود، به سرعت از جایگاه پایین رفته و به مسئولان برگزاری مسابقات گفته بود: «اگر بازی نمی کنند به آنها باخت فنی دهید.»

در این شرایط گنجی (مدیرعامل مهرام) با در نظر گرفتن عواقب بازی نکردن، با پیشنهاد کاپیتان تیمش مخالفت کرد تا مهرام در بین توهین های مستمر لبنانی ها بازی را شروع کند.


دقایق ابتدایی بازی؛ شیطنت کامرانی، اخراج صمد

بازی در کوارتر اول با برتری میزبان ادامه داشت که درگیری بین کامرانی و نیکخواه با کادر فنی الریاضی باعث توقف بازی شد. ماجرا از جایی شروع شد که کامرانی در هر بار حضور در نزدیکی حلقه حریف به خاجیریان اشاره ای خاص می کرد. او این کار را تا جایی ادامه داد که کادر فنی الریاضی معترض شد.

سرمربی صرب الریاضی به حرکات کامرانی واکنش نشان داد و این اتفاق باعث ایجاد درگیری بین او و کامرانی شد. صمد نیکخواه هم برای حمایت از هم تیمی اش وارد ماجرا شد و در نهایت کار با اخراج صمد و یکی از نیمکت نشین های الریاضی به پایان رسید.

مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام هم وقتی این شرایط را دید تصمیم گرفت به نفرات اصلی تیمش بیشتر استراحت بدهد تا آنها را از این حواشی دور کند. البته در این درگیری سرمربی صرب الریاضی و هاشمی هم درگیری لفظی پیدا کردند که همین مسئله باعث شد برخلاف عرف مسابقات بسکتبال اعضای کادر فنی تیم میزبان در پایان مسابقه به سمت نیمکت تیم مهمان نروند.

انتهای خبر/ قدس آنلاین / کد خبر: 79349
برچسب ها حاشیه های مسابقه بسکتبال مهرام ایران، الریاضی لبنان بی احترامی به سرود ملی ایران در بیروت! بازی مهرام – الریاضی یک بار دیگر به جنجال کشیده شد. این دو تیم جمعه شب در مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا مقابل هم به میدان رفتند و مثل اکثر قریب به اتفاق بازی های گذشته دو تیم، این بازی هم اتفاقات زیادی داشت. به گزارش قدس انلاین به نقل از تماشا: بازی مهرام – الریاضی یک بار دیگر به جنجال کشیده شد. این دو تیم جمعه شب در مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا مقابل هم به میدان رفتند و مثل اکثر قریب به اتفاق بازی های گذشته دو تیم، این بازی هم اتفاقات زیادی داشت. همانطور که انتظار می رفت، بازی در بیروتی که از ماه ها قبل شرایط را برای پیروزی الریاضی آماده کرده بود، برای نماینده بسکتبال ایران خیلی سخت بود. لبنانی ها با شرایطی که ایجاد کردند، به خواسته شان رسیدند. البته گزارش های رسیده از بیروت حاکی از این است که مهرامی ها هم بی تجربگی کرده اند، هم به این اتفاقات دامن زده اند و هم با شکست سنگینی روبرو شده اند. قبل از شروع بازی؛ انفجار در شهر، قطع برق در سالن! بلیت های این بازی به قیمت چندین برابر بازی های قبل فروخته شد، اما این مسئله تاثیری در استقبال پیش بینی شده نداشت و سالن چند ساعت قبل از شروع بازی پر از تماشاگرانی بود که آمده بودند سه بازی آخر فینال غرب آسیا در تهران را جبران کنند. لبنانی ها مثل مهرام با پخش مداوم موسیقی های محلی جو سالن را کاملا تحت تاثیر قرار دادند. چند ساعت قبل از شروع بازی انفجار یک بمب در منطقه مسیحی نشین الشرفیه همه را نگران کرد اما با توجه به دور بودن محل انفجار از سالن مسابقه اتفاق خاصی نیفتاد. جالب ترین نکته قبل از شروع بازی قطع برق سالن بود که قبل از این هم اتفاق افتاده بود، اما این بار به نظر می رسید این قطع برق عمدی بوده، زیرا درست در همین زمان بازیکنان الریاضی وارد سالن شدند ومورد تشویق شدید قرار گرفتند. گفته می شود این کار برای تحت تاثیر قرار دادن مهرام انجام شده است. به محض ورود بازیکن های مهرام به سالن، تماشاگران متحد شده و به آنها فحاشی کردند.صمد نیکخواه و مهدی کامرانی بیشترین سهم را از این توهین ها داشتند. اوج توهین لبنانی ها جایی بود که آنها هنگام پخش سرود مقدس ایران نه تنها سکوت نکردند بلکه سوت زدند و تیمشان را تشویق کردند که این مسئله عصبانیت اعضای تیم مهرام را در پی داشت. گفته می شود مهدی کامرانی به عنوان کاپیتان مهرام از کادر فنی ومدیریت باشگاه خواسته بود که تیمش سالن را ترک کند و در پاسخ به این توهین از ادامه شرکت در این مسابقات انصراف بدهد اما هاکوپ خاجیریان دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال آسیا که به نظر منتظر چنین واکنشی بود، به سرعت از جایگاه پایین رفته و به مسئولان برگزاری مسابقات گفته بود: «اگر بازی نمی کنند به آنها باخت فنی دهید.» در این شرایط گنجی (مدیرعامل مهرام) با در نظر گرفتن عواقب بازی نکردن، با پیشنهاد کاپیتان تیمش مخالفت کرد تا مهرام در بین توهین های مستمر لبنانی ها بازی را شروع کند. دقایق ابتدایی بازی؛ شیطنت کامرانی، اخراج صمد بازی در کوارتر اول با برتری میزبان ادامه داشت که درگیری بین کامرانی و نیکخواه با کادر فنی الریاضی باعث توقف بازی شد. ماجرا از جایی شروع شد که کامرانی در هر بار حضور در نزدیکی حلقه حریف ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت میکوشد جدیدترین خبار را لحظه به لحظه مخابره کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 1,483
  • بازدید کلی : 7,185