loading...
اخبار ورزشی
علی بازدید : 62 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

موضع قلعه‌نويي درباره دعوای علی دايي و رويانيان

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت که درباره داوري اظهار نظر نمي‌کند اما تيم داوري چهار پنج اشتباه فاحش در بازي با تراکتورسازي تبريز داشت.


امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال درباره ديدار تيمش برابر تراکتورسازي اظهار کرد: به مردم آذربايجان ،‌بازيکنان و کادر فني تراکتورسازي تبريک مي‌گويم. آن بازي دو نيمه متفاوت داشت. در نيمه اول خيلي بد بازي کرديم و بازيکنان وظايف تاکتيکي خود را به خوبي انجام ندادند. نيمه دوم با تغيير سيستم و نفراتي که داشتيم تا حدودي بهتر شديم و توانستيم ايجاد موقعيت کنيم. اما به هر حال ما شکست خورديم.

وي درباره اينکه آيا غيبت او در اين ديدار تاثيرگذار بود يا خير گفت: همکاران من زحمت خودشان را کشيدند و تا جايي که مي‌توانستند کار کردند.

امير قلعه‌نويي درباره داوري اين ديدار و اينکه سال گذشته که سرمربي تراکتورسازي بود هم باز داوري عليه او بود، گفت: بين دو نيمکت 30 متر فاصله وجود دارد اما در همين فاصله سوالات زيادي است. خودم هم نمي‌دانم که چه اتفاقي افتاد. البته مي‌دانم ولي اگر اين مسائل را باز نکنم بهتر است. مسائل زيادي در اين فوتبال وجود دارد که در فاصله اين دو نيمکت 100 سوال است که من نمي‌خواهم به آن‌ها اشاره کنم . بعد از فوت مادرم حوصله صحبت کردن درباره اين مسائل را ندارم.

سرمربي استقلال درباره غيبت جانواريو و توزي گفت: آن‌ها بازيکنان حرفه‌اي هستند و اگر سر موقع قراردادشان پرداخت نشود، اين گونه عمل مي‌کنند. تاکنون که جانواريو نيامده است اما از ديروز که کمي حالم بهتر شده است و مي‌توانم صحبت کنم، تلاش مي‌کنم تا قبل از بازي برابر نفت او را به تيم برگردانم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا به بازگشت اين دو بازيکن اميدي است يا خير؟ گفت: اميدتان به خدا باشد.

قلعه‌نويي درباره تعطيلات ليگ و تاثير آن بر کار استقلال گفت: اين بار هم تيم ما سه قسمت شد. عده‌اي به تيم ملي رفتند. عده‌اي مرخصي رفتند و نيامدند و ساير بازيکنان با ما تمرين کردند. ما چندين هفته تلاش کرديم تا به شرايط خوبي که برابر صبا داشتيم رسيديم ولي در عرض چندروز همه زحمات ما از بين رفت. باز بايد چند هفته ديگر بگذرد تا به شرايط ايده‌آل‌مان برگرديم. اين هم از شانس ماست.

قلعه‌نويي درباره اظهار نظر دايي و رويانيان عليه يکديگر گفت: من شرايط خواندن صحبت‌هاي آن ها را نداشتم و نمي‌دانم چه مطالبي رد و بدل شد ولي بايد قبول کنيم که دايي و رويانيان از بزرگان مملکت ما هستند. دايي اسطوره و سرمايه مملکت ماست و کسي است که اگر از او خيلي خوب حمايت شود مي‌تواند رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا شود. رويانيان فردي است که در هر جايي بوده در امر مديريت کارهاي بزرگي کرده است و در اقتصاد پرسپوليس هم تحول ايجاد کرده است.

وي درباره داوري بازي استقلال و تراکتورسازي گفت: اجازه بدهيد که به مسئله داوري ورود نکنم ولي درباره مظفري‌زاده قلبا دوست دارم که او را در جام جهاني ببينم اما فکر مي کنم چهار پنج مورد اشتباه فاحش در اين بازي وجود داشت و گل دوم تراکتورسازي صددرصد آفسايد بود که البته اين مورد به مظفري‌زاده مربوط نمي‌شود و درباره ساير صحنه‌ها اظهار نظر نمي‌کنم و ترجيح مي‌دهم کارشناسان داوري درباره آن اظهار نظر کنند.

قلعه‌نويي درباره جدايي ميداودي از استقلال گفت: به دليل اينکه سوال شما مربوط به نيم فصل است بگذاريد در آن زمان پاسخ دهم اما بايد بگويم که يقينا در نيم فصل تغييراتي خواهيم داشت. البته من چيزي درباره جدايي ميداودي نشنيده‌ام ولي اگر چنين مسئله‌اي وجود داشت مطمئن باشيد نمي‌گذاشتم او تمرين کند. همه ما بايد به عنوان سرباز خدمت کنيم و هيچ منتي هم براي کار خود نبايد داشته باشيم چون براي آن پول مي‌گيريم. درست است که گرفتن اين پول دير شده است اما بالاخره بازيکنان پول‌هاي خود را مي‌گيرند.

سرمربي استقلال درباره عملکرد خوب نکونام در تيم ملي و انتقادهايي که عليه او مي‌شد گفت: در زماني که به او انتقاد مي‌شد به من سخت نگذشت زيرا مسائلي را مي‌ديدم. يک روز مقابل خبرنگاراني که در تمرين حضور پيدا مي‌کنند آمار بازيکنان را به آن‌ها نشان دادم. وقتي که چيزي که با چشمم مي‌بينم با آمارهايي که داريم هماهنگ است، مي‌گويم جواد جزو خوب‌هاي ما بوده است. فکر مي‌کنم عده‌اي دوست داشتند که جواد را از شرايط آرماني خود دور کنند. خوشحالم که با برد برابر کره جنوبي فوتبال ما حيات دوباره گرفت و اين مسئله توسط فردي از جنس استقلال و به نام نکونام صورت گرفت. جواد نکونام به غير از بازي برابر سايپا هميشه جزو خوب‌هاي ما بوده است.

او همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا مجيدي به استقلال برمي‌گردد يا خير و اينکه آيا به کادر فني اضافه مي‌شود يا به عنوان بازيکن گفت: هر کسي که حتي 7 روز هم براي استقلال زحمت کشيده باشد عزيز است. مجيدي هم جزو سرمايه‌هاي استقلال است و خودم هم به فتح‌الله‌زاده پيشنهاد دادم که او را برگردانيد که اگر توانست با ما کار کند وگرنه براي او بازي خداحافظي بگذاريم. از طرفي بايد به حرف‌هاي مردم هم احترام بگذاريم تا جايي که به چارچوب تيم لطمه نزند. براي اين سوال بايد تا نيم فصل صبر کنيد و آن زمان تصميم‌گيري مي‌کنيم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت میکوشد جدیدترین خبار را لحظه به لحظه مخابره کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 1,467
  • بازدید کلی : 7,169