loading...
اخبار ورزشی
علی بازدید : 89 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

هشدار رائول گونزالس به ایرانی ها !

به گزارش انعکاس ،او این روزها همین نزدیکی هاست. در کشور قطر. رائول، با حضور در السد، گویا می خواهد راه اروپایی ها را به قطر باز کند. او اینقدر مهره مهمی در فوتبال قطر است که مسولان فدراسیون این کشور، پیش از بازی ازبکستان، سریعا رائول را به اردوی تیم ملی قطر بردند. این مهاجم سرشناس هم با بازیکنان عکس یادگاری گرفت و برای دقایقی با اتوری سرمربی آنها، گفت و گو کرد. او رفته بود تا به قطری ها روحیه بدهد و گفته بود: «مطمئنم برای شکست ازبکستان آماده هستید.» ولی قطر در این مسابقه شکست خورد. اما رائول معتقد است هیچ چیز تمام نشده و این پایان کار نیست. او بسیار امیدوارانه حرف می زند. در حالی که با حضور ایران و ازبکستان، کسی شانسی برای صعود قطر به جام جهانی قایل نیست، رائول جور دیگری فکرمی کند. او به روزنامه الشرق قطر می گوید: «از دست دادن این سه امتیاز بسیار دردآور است. من پیش از بازی متوجه شدم قطر خود را برای این مسابقه بسیار آماده است و انصافا در این مسابقه نیز خوب جنگید. حس جاه طلبی را در بازیکنان دیدم ولی قبول کنید فوتبال همین است. ولی فکر نکنید با یک شکست جهان تمام می شود. بازیکنان قطر باید تا آخر بجنگند و پای تعهدی که دارند، بایستند. من به پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی امیدوارم و فکر می کنم قطر بتواند به جام جهانی برود.»

او که با السد یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قطر به حساب می آید، درباره پیشرفت فوتبال این کشور می گوید: «قطر پتانسیل زیادی دارد. استادیوم های این کشور فوق العاده هستند. این کشور پیشرفت زیادی در ورزش و به ویژه فوتبال داشته. قطر می تواند با اهرم میزبانی از جام جهانی، فوتبال خود را در دنیا مطرح کند و بتواند، از این امتیاز بهره لازم را ببرد. استعدادهای خوبی نیز در فوتبال قطر حضور دارند.»

رائول درباره بازنشستگی از فوتبال حرف های جالبی می زند: «من در حال حاضر از فوتبال لذت می برم و علاقه ای به خداحافظی ندارم. ولی حقیقتش را بخواهید من به خداحافظی فکر کرده ام. زمانیکه از دوران بازیگری خداحافظی کنم، شک نکنید به عنوان یک متخصصیا یک مشاور در فوتبال باقی خواهم ماند. فوتبال نام و نام خانوادگی من است و نمی توانم هیچوقت آن را از دست بدهم.»

وقتی از او درباره تواضعش می پرسند، پاسخ جالبی می دهد. پاسخی که می تواند برای تمام فوتبالیست ها آموزنده باشد: «من یک بازیکن معمولی هستم. فقط دوست دارم الگو و مثال خوبی برای بچه ها باشم. در پایان اگر من حتی بهترین بازیکن دنیا باشم، یک آدم معمولی هستم. مثل همه شما.»

رائول درباره قیاس مسی و رونالدو هم حرف های جالبی می زند: «مسی یکی از بهترین استعدادهای دنیاست. ژاوی و اینیستا هم فوق العاده هستند. رونالدو هم انگار از سیاره دیگری آمده است. ولی به نظر من مقایسه مسی و رونالدو یک ظلم بزرگ به آنهاست.»

رائول در پایان درباره ماجرای جدایی اش از رئال نیز این حرف را می زند: «زندگی با رئال، بهترین دوره زندگی من بود. خوشحالم که با نسلی بزرگ دراین تیم بازی کردم. ما بهترین و گرانترین تیم اروپا و جهان بودیم. جدایی از رئال یکی غمگین ترین روز زندگی ام بود. یکسال با آنها قرارداد داشتم ولی ترجیح دادم زندگی جدیدی را تجربه کنم.»



منبع : انعکاس - Enekas.info

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت میکوشد جدیدترین خبار را لحظه به لحظه مخابره کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 1,463
  • بازدید کلی : 7,165