loading...
اخبار ورزشی
علی بازدید : 60 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
طبق اطلاع ما از منابع مطلع اما غیر رسمی یکی از بازیکنان تیم استقلال که قصد دارد از این تیم جدا شود، با واسطه های تیم حریف وارد مذاکره کرده است و این موضوع به اطلاع مسئولان تیم استقلال رسیده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ توزی قصد دارد از استقلال جدا شود و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و مسئولین تیم استقلال از این خبر، دلخور شدند، زیرا شرایط هنوز کاملا مشخص نیست طبق شنیده های غیر رسمی، این بازیکن با چند تیم مذاکره کرده است تا بهترین تصمیم را بگیرد. 

* سرمربی آبی ها به توزی جواب نداد 

رودریگو توزی، هافبک تیم استقلال با مسئولین این تیم به مشکلات جدی برخورده است و به این دلیل قصد ندارد به این تیم بازگردد، ازطرف امیر قلعه نوعی اصرار فراوان دارد که وی در تیم بماند. 

بر اساس این گزارش، سرمربی آبی ها از مسئولین استقلال درخواست کرده است شرایط را برای ماندن توزی فراهم کنند، اما این درحالی است که هافبک برزیلی تمایلی برای ماندن در استقلال ندارد، وی که با امیر قلعه نوعی رابطه خوبی دارد تابحال به اصرار وی پاسخ مثبت نداده است./مح
علی بازدید : 70 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
سریال درگیری های دایی همچنان ادامه دارد!
آقای دایی؛ تو آقای گل فوتبال جهانی درست، تو بیشترین بازی های ملی را در کارنامه ات داری درست، تو افتخار فوتبال ایران در مجامع بین المللی محسوب می شوی درست، تو بهترین تمام کننده تاریخ فوتبال ایران بودی درست، تو عضو کمیته فنی فیفا هستی باز هم درست، اما آقای دایی این را بدان تو برای ملت ایران اسطوره نیستی!
سرویس ورزشی بولتن نیوز، سعید ساداتی؛ درگیری های لفظی روز گذشته علی دایی و محمد رویانیان، سرمربی سابق و مدیرعامل فعلی باشگاه پرسوپولیس بار دیگر فوتبال را از آرامش نسبی پس از بازی ایران و کره جنوبی خارج کرد تا فوتبال ایران تنها چند روز بی حاشیه بماند.

اما تاملی بر حرف و حدیث های ردّ و بدل شده در روز گذشته برد شیرین پرسپولیس مقابل راه آهن را بر کام هوادارن میلیونی این تیم تلخ کرد.

هوادارنی که از این فوتبال هیچ سهمی ندارند و تنها خواسته آنها از فوتبال ثبات تیم محبوبشان است، به خوبی می دانند این سروصداها نه تنها هیچ کمکی به تیم های محبوب شان نیم کند بلکه باعث بر هم زدن آرامش آن نیز می شود.

اما روی سخن مان در این نوشتار با کسی که است که خود را «اسطوره» می داند. با کسی که مدعی است خدا به او عزت داده است. با کسی که خود را آقای گل جهان می داند و چه در دوران بازیگری و چه امروز که در صف مربیان گام بر می دارد همیشه و همیشه خود را یک سر و گردن بالاتر از همه می دانسته است.

آقای دایی؛ تو آقای گل فوتبال جهانی درست، تو بیشترین بازی های ملی را در کارنامه ات داری درست، تو افتخار فوتبال ایران در مجامع بین المللی محسوب می شوی درست، تو بهترین تمام کننده تاریخ فوتبال ایران بودی درست، تو عضو کمیته فنی فیفا هستی باز هم درست، اما آقای دایی این را بدان تو برای ملت ایران اسطوره نیستی!

آقای دایی؛ اسطوره پرخاشگر نیست! اسطوره فحاش نیست! اسطوره آرام و صبور و محبوب است.

آقای دایی مردم ایران امثال کریم باقری ها، مهدوی کیاها، حمید استیلی ها و حتی استاد اسدی ها را اسطوره می دانند نه تو همه را بد می دانی و خودت را خوب!

آقای دایی؛ در کنار آمار بالای گلزنی ات تا بحال آمار کسانی را که با آنها دعوا کرده ای را نیز گرفته ای؟

آقای دایی، مایلی کهن بد؛ قلعه نویی بد؛ حبیب کاشانی بد؛ افشین قطبی بد؛ ایمان مبعلی بد؛ علی کریمی بد؛ محمود فکری بد؛ حسن انصاری فرد بد؛ و امروز رویانیان هم بد، اما شما خوب!

اما ای کاش این خوبی را در رفتارت نشان می دادی، ای کاش عزتی که خدا به تو داده است را در گفتارت نشان می دادی.

علی دایی عزیز، ما دلمان برای آن "دایی" تنگ شده است که هر گاه در نوک پیکان خط حمله هر تیمی قرار می گرفت، لرزه بر اندام حریف و خنده بر لب هوادار می انداخت.

آقای دایی ما تو را «اسطوره» می خواهیم؛ یک اسطوره آرام و صبور نه یک اسطوره پرخاشگر و عصبانی

علی بازدید : 72 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
عكس/موج سواری یک زن در چابهار
یک زن 26 ساله موج سوار ایرلندی با لباس طراحی شده شنا برای زنان مسلمان در سواحل چابهار در استان سیستان و بلوچستان موج سواری کرد.

 



روزنامه گاردین بریتانیا با انتشار گزارشی در این باره می نویسد:"ایسکی بریتون " بانوی 26 ساله ایرلندی برای مشارکت در پروژه یک بانوی فیلمساز فرانسوی به همراه این مستند ساز زن فرانسوی وارد ایران می شود و آن گونه که از قبل با استفاده از"گوگل مپ" منطقه مورد نظر جستجو و مشاهده شده بود ، این دو زن اروپایی به چابهار می روند.
 

 

موج سوار 26 ساله ایرلندی که مروج این ورزش آبی بین زنان در سراسر جهان از جمله در کشورهای اسلامی است و بدین منظور به کشورهای مختلفی سفر کرده ،می گوید تجربه شنا و موج سواری با لباس مخصوص زنان مسلمان هر چند کمی متفاوت است و در دما و گرمای هوا سخت است ، اما زنان مسلمان می توانند این ورزش را تمرین کنند.
 

 

خانم بریتون درباره موج سواری خود در سواحل چابهار می گوید :" ما دو نفر بدون اطلاع قبلی و بدون اطمینان از اینکه در ایران پذیرفته می شویم ، وارد این کشور شدیم و یک راست از تهران به منطقه ای رفتیم که تا حالا شاهد موج سواری هیچ زنی در سواحل خود نبوده است."

 

 

این موج سوار افزود :" من با لباس مخصوص  شروع به موج سواری کردم و ناگهان متوجه شدم زنان و مردمان زیادی حیرت زده در ساحل جمع شدند و حتی برخی از آنها به پلیس زنگ زدند."



وی می افزاید: وقتی پلیس آمد مانع کار من نشد اما گفتند که نگران آسیب دیدن من در اثر برخورد به صخره یا سنگ هستند.
 

 

وی با بدیع خواندن تجریه موج سواری خود با لباس کاملا اسلامی در گرمای 30 درجه ساحل چابهارو در آب های اقیانوس هند، ابراز امیدواری کرد که در سفر سال آینده اش به ایران زنانی را ببیند که با تخته بورد در سواحل چابهار موج سواری می کنند.
 

 

 

گفتنی است این موج سوار زن ایرلندی که به کشورهای مختلفی برای ترویج این ورزش در بین زنان سفر کرده است ، سوژه یک فیلم مستند برای " ماریون پویزو" فیلمساز فرانسوی شده است و قرار است این فیلم که بخشی از آن در ایران و در سواحل چابهار فیلمبرداری شده ، هفته آینده از یک شبکه تلویزیونی دولتی فرانسه پخش شود.

 

 

منبع:عصر ايران

علی بازدید : 69 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
پیامک رویانیان به کریمی پس از بازی دیروز


 
 
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی مقابل راه‌آهن در پیامکی از همه بازیکنان خود تقدیر و تشکر کرد.
 

به گزارش ندای انقلاب به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر موفق شد با دو گل راه‌آهن را از پیش رو بردارد. محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از این بازی با پیامکی از همه بازیکنان به خاطر موفقیت مقابل راه‌آهن تقدیر و تشکر کرد اما نکته جالب این است که رویانیان حتی این پیامک را برای علی کریمی نیز ارسال کرده و به او اعلام کرد که همیشه باشگاه پرسپولیس او را دوست دارد و کریمی هم در این برد سهیم است. با این اتفاق به نظر می‌رسد رویانیان سعی دارد هرچه سریعتر جلسه‌ای بین کریمی و ژوزه برگزار کرده و مراسم آشتی‌کنان را بین این دو نفر برگزار کند.

علی کریمی به دلیل مشکلات با ژوزه از این تیم کنار گذاشته شده است.
علی بازدید : 64 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

روز تنهایی آقای خاص فوتبال ایران

علی دایی راه آهنعکس عجیب و تاثیر گذار است. لحظه ای که علی دایی درحال ترک زمین است و معدود هوادارانی او را تشویق می کنند و او ارام دستی برای آنها تکان می دهد ؛ آنهایی که دو سال تمام بی وقفه نامش را در همه بازیها به زبان آورده اند تا او در جدایی از پرسپولیس دوباره زنده شود…
 
دایی اما  در بازی سال گذشته پرسپولیس – راه آهن هوادرارن را از خود رنجاند ؛ درست در آن لحظه که دیوانه وار و از خود  گم شده به شادی مقابل تیم زمین خورده پرسپولیس پرداخت که مربی محبوب مثل مصطفی دنیزلی را روی نیمکت داشت. دایی از پس آن شادی غیرعادی از عزت گفت و بردش مقابل پرسپولیس را به ماورا نسبت داد وهمین حرفها  تعداد فریاد زنندگان نام او را کاهش داد. این یک لحظه درداور بود برای انها که در دوراهی پرسپولیس – دایی سرانجام به انتخاب رسیدند. البته او در بازی امروز استرانژی متفاوتی داشت و کاملا آرام و ساکت بازی را دنبال کرد .
 

او البته نه با ان تشویق ها و نه با مخالف خوانی ها بزرگ یا کوچک نمی شود ؛ چه ، او یکی از چند بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال ایران و شاید مهمترین آنهاست. کسی که در مربیگری هنوز فاصله زیادی با فرم بازیگری دارد اگرچه کارنامه اش در این عرصه هم پرو پیمان است.
این تصویر غریب شاید به معنای پایان علی دایی گفتن های پرسپولیسی ها در ورزشگاه باشد .حالا  بعضی نماد تازه ای برای اعتراض یافته اند و برخی دایی را در پست سرمربی راه اهن پذیرفته اند!


منبع : شنیده ها - shenideha.com
علی بازدید : 64 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
فوری:علی کریمی از پرسپولیس خداحافطی کرد
امروز همه خبرنگارها دور باشگاه کشیک می کشند تا خبر بزرگ. آیا علی کریمی و پرسپولیس تبدیل به دو خط موازی شده اند که به هم نخواهند رسید؟
علی کریمی
OK
سایت گل -دومینوی علی کریمی و پرسپولیس ، تبدیل به بازی خسته کننده ای شده که پایانش مشخص نیست. اما وقتی پای علی کریمی در میان باشد ، اوضاع متفاوت است. او تصمیمش را برای خروج از وضعیت نامشخص فعلی گرفته است.
به گزارش خبرنگار گل با مقاومت شدید ژوزه مانوئل با بازگشت علی کریمی ، جلسات  مثل تیری که به سنگ می خورند بی نتیجه به پایان می رسند. آخرین اش جلسه ای که قرار بود امروز برگزار شود و حالا مشخص نیست بازهم وکیل کریمی و حمید استیلی  با هم می نشینند یا نه...
در حال حاضر بعد از مذاکره ادم هایی مثل مهدی مهدوی کیا  نا امیدی  برای نرمش ژوزه کانملا مشخص است و شرایط تیم هم این فرصت را به او می دهد که روی تصمیمش بایستد. پرسپولیس بدون کریمی ارامش بیشتری دارد و بهتر نتیجه گرفته و طبعا او ریسک این بازگشت را قبول نمی کند مگر انکه محمد رویانیان مسئولیت این تصمیم را قبول کند. 
رویانیان که در مذاکره  حضوری با کریمی هم به او قول بازگشت نداده ، دوست ندارد این ستاره ناراضی تیدیل به محور جدید اعتراضات بشود ولی راه حلی وجود ندارد. راه حلی که بشود با آن  رضایت همه را جلب کرد...نه ، وجود ندارد!
در عین حال اخبار این فعل و انفعالات به علی کریمی رسیده و او هم مغرور تر از این حرفهاست. طبق چیزی که خبرنگار گل از آن با خبر شده علی کریمی قید پرسپولیس را زده است و به زودی در زمینه ادامه فوتبالش در ایران یا امارات به انتخاب خواهد رسید.اوتا امروز  منتظر اقدام باشگاه پرسپولیس برای اعلام جدایی  بود تا در این بازی برنده شود که این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس به مهره ها دست نزد...
امروز همه خبرنگارها دور باشگاه کشیک می کشند تا خبر بزرگ. آیا  علی کریمی و پرسپولیس تبدیل به دو خط موازی شده اند که به هم نخواهند رسید؟
علی بازدید : 72 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

شعار هواداران پرسپولیس علیه علی دایی

هواداران پرسپولیس تا زمانی که کریم انصاری‌فرد تعویض نشده بود او را تشویق می‌کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها که از دو گل تیمشان در نیمه اول خوشحال بودند، فریاد می‌زدند: «کریم باید گل بزنه، دایی رو آتیش بزنه.» این شعار از سمت جایگاهی شنیده می‌شد که لیدرهای آن با علی دایی مشکل دارند. این شعار بین دو نیمه هم از هواداران حاضر در همین جایگاه شنیده می‌شد. البته کریم انصاری فرد در دقایق پایانی به خاطر عملکرد ضعیفی که داشت تعویض شد.

تشویق انصاری فرد در شرایطی بود که عده‌ای از هواداران نام علی کریمی را صدا می‌زدند و هواداران جایگاه کناری هم علی دایی را تشویق می‌کردند. علی دایی هم برای آن‌ها دست تکان می‌داد.

علی بازدید : 89 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
حاشیه های مسابقه بسکتبال مهرام ایران، الریاضی لبنان

بی احترامی به سرود ملی ایران در بیروت!

بازی مهرام – الریاضی یک بار دیگر به جنجال کشیده شد. این دو تیم جمعه شب در مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا مقابل هم به میدان رفتند و مثل اکثر قریب به اتفاق بازی های گذشته دو تیم، این بازی هم اتفاقات زیادی داشت.

به گزارش قدس انلاین به نقل از تماشا: بازی مهرام – الریاضی یک بار دیگر به جنجال کشیده شد. این دو تیم جمعه شب در مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا مقابل هم به میدان رفتند و مثل اکثر قریب به اتفاق بازی های گذشته دو تیم، این بازی هم اتفاقات زیادی داشت. همانطور که انتظار می رفت، بازی در بیروتی که از ماه ها قبل شرایط را برای پیروزی الریاضی آماده کرده بود، برای نماینده بسکتبال ایران خیلی سخت بود.

لبنانی ها با شرایطی که ایجاد کردند، به خواسته شان رسیدند. البته گزارش های رسیده از بیروت حاکی از این است که مهرامی ها هم بی تجربگی کرده اند، هم به این اتفاقات دامن زده اند و هم با شکست سنگینی روبرو شده اند.

قبل از شروع بازی؛ انفجار در شهر، قطع برق در سالن!

بلیت های این بازی به قیمت چندین برابر بازی های قبل فروخته شد، اما این مسئله تاثیری در استقبال پیش بینی شده نداشت و سالن چند ساعت قبل از شروع بازی پر از تماشاگرانی بود که آمده بودند سه بازی آخر فینال غرب آسیا در تهران را جبران کنند.

لبنانی ها مثل مهرام با پخش مداوم موسیقی های محلی جو سالن را کاملا تحت تاثیر قرار دادند. چند ساعت قبل از شروع بازی انفجار یک بمب در منطقه مسیحی نشین الشرفیه همه را نگران کرد اما با توجه به دور بودن محل انفجار از سالن مسابقه اتفاق خاصی نیفتاد.

جالب ترین نکته قبل از شروع بازی قطع برق سالن بود که قبل از این هم اتفاق افتاده بود، اما این بار به نظر می رسید این قطع برق عمدی بوده، زیرا درست در همین زمان بازیکنان الریاضی وارد سالن شدند ومورد تشویق شدید قرار گرفتند.

گفته می شود این کار برای تحت تاثیر قرار دادن مهرام انجام شده است. به محض ورود بازیکن های مهرام به سالن، تماشاگران متحد شده و به آنها فحاشی کردند.صمد نیکخواه و مهدی کامرانی بیشترین سهم را از این توهین ها داشتند.

اوج توهین لبنانی ها جایی بود که آنها هنگام پخش سرود مقدس ایران نه تنها سکوت نکردند بلکه سوت زدند و تیمشان را تشویق کردند که این مسئله عصبانیت اعضای تیم مهرام را در پی داشت.

گفته می شود مهدی کامرانی به عنوان کاپیتان مهرام از کادر فنی ومدیریت باشگاه خواسته بود که تیمش سالن را ترک کند و در پاسخ به این توهین از ادامه شرکت در این مسابقات انصراف بدهد اما هاکوپ خاجیریان دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال آسیا که به نظر منتظر چنین واکنشی بود، به سرعت از جایگاه پایین رفته و به مسئولان برگزاری مسابقات گفته بود: «اگر بازی نمی کنند به آنها باخت فنی دهید.»

در این شرایط گنجی (مدیرعامل مهرام) با در نظر گرفتن عواقب بازی نکردن، با پیشنهاد کاپیتان تیمش مخالفت کرد تا مهرام در بین توهین های مستمر لبنانی ها بازی را شروع کند.


دقایق ابتدایی بازی؛ شیطنت کامرانی، اخراج صمد

بازی در کوارتر اول با برتری میزبان ادامه داشت که درگیری بین کامرانی و نیکخواه با کادر فنی الریاضی باعث توقف بازی شد. ماجرا از جایی شروع شد که کامرانی در هر بار حضور در نزدیکی حلقه حریف به خاجیریان اشاره ای خاص می کرد. او این کار را تا جایی ادامه داد که کادر فنی الریاضی معترض شد.

سرمربی صرب الریاضی به حرکات کامرانی واکنش نشان داد و این اتفاق باعث ایجاد درگیری بین او و کامرانی شد. صمد نیکخواه هم برای حمایت از هم تیمی اش وارد ماجرا شد و در نهایت کار با اخراج صمد و یکی از نیمکت نشین های الریاضی به پایان رسید.

مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام هم وقتی این شرایط را دید تصمیم گرفت به نفرات اصلی تیمش بیشتر استراحت بدهد تا آنها را از این حواشی دور کند. البته در این درگیری سرمربی صرب الریاضی و هاشمی هم درگیری لفظی پیدا کردند که همین مسئله باعث شد برخلاف عرف مسابقات بسکتبال اعضای کادر فنی تیم میزبان در پایان مسابقه به سمت نیمکت تیم مهمان نروند.

انتهای خبر/ قدس آنلاین / کد خبر: 79349
علی بازدید : 71 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
 

تیم فوتبال بارسلونا در دیداری جذاب و نفس‌گیر با درخشش لیونل مسی مقابل لاکرونیا به پیروزی رسید.

در ادامه پیکارهای هفته هشتم لالیگای اسپانیا، بارسلونا در خانه لاکرونیا به میدان رفت و با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید.

در این پیکار پرهیجان، یوردی آلبا 3، کریستین تییو 9، لیونل مسی 18، 43 و 77 برای آبی‌و اناری‌پوشان گلزنی کردند و گل‌های لاکرونیا توسط پیزی از روی نقطه پنالتی 26 و از روی یک ضربه آزاد دیدنی 47، الکس برگانتیونز 37 و گل به خودی یوردی آلبا در دقیقه 79به ثمر رسید.

ضمن اینکه شاگردان ویلانووا در دقیقه 49 با اخراج ماسکرانو 10 نفره بازی را در خانه حریف ادامه دادند و مسی هم در یکی از ضربات ایستگاهی که نصیب بارسا شده بود توپ را به تیرک دروازه لاکرونیا کوبید.

کاتالان‌ها با این برد 22 امتیازی شدند تا همچنان در صدر قرار داشته باشند و فاصله 8 امتیازی با رئال را حفظ کنند.

در دیگر بازی‌ها، رئال مادرید با گل‌های هیگواین و کریس رونالدو با نتیجه 2 بر صفر مقابل سلتاویگو به برتری رسید.

والنسیا هم با نتیجه 3 بر 2 اتلتیک بیلبائو را مغلوب کرد.

سولدادو از روی نقطه پنالتی 26، آلبرتو فوکوندو کاستا 88 و نلسون والدس 90 برای خفاش‌ها گل زدند و زوبلدیا در دقایق 19 و 30 برای باسکی‌ها گل زد.

در این دیدار هررا بازیکن بیلبائو در دقیقه 67 با کارت قرمز داور روبرو شد.

در دیگر بازی، مالاگا 2 بر یک مقابل وایادولید به برتری رسید.

فرانسیسکو سوارز 37 و سانچس خواکین 87 برای مالاگا و گونزالس در دقیقه 9 برای وایادولید گلزنی کردند.

*سایر دیدارها امروز به شرح زیر برگزار می‌شود : 

ختافه - لوانته

اسپانیول - وایکانو

گرانادا - ساراگوسا

اوساسونا - بتیس

سوسیه‌داد - اتلتیکومادرید

 
علی بازدید : 141 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
اسکان پرافتخارترین تیم آسیا در خوابگاه!
يكشنبه ، 30 مهر 1391 ، 09:29

به گزارش رویش نیوز به نقل از فارس،  نهمین دوره رقابت‌های والیبال نوجوانان آسیا با حضور 12 تیم در 4 گروه و از چهارشنبه، سوم آبان ماه برگزار می‌شود که تیم ایران به همراه سریلانکا و مغولستان در گروه نخست قرار دارد.

تیم‌های چین، تایلند و قزاقستان در گروه دوم؛ کره‌جنوبی، تایوان و استرالیا در گروه سوم؛ هند، ژاپن و ترکمنستان در گروه چهارم این مسابقات رقابت می‌کنند.

این دوره از مسابقات در حالی به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که پیش از این مسئولان از اصفهان به عنوان میزبان نهمین دوره رقابت‌های والیبال نوجوانان آسیا نام برده بودند؛ به هر حال اصفهانی‌ها نتوانستند شرایط را برای میزبانی از 12 تیم آسیایی مهیا کنند تا مسئولان فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون والیبال آسیا خواستار تغییر میزبانی از اصفهان به تهران شوند که این امر مورد موافقت قرار گرفت.

در حالی که مسئولان برای بهتر شدن شرایط میزبانی را از اصفهان به تهران آورده‌اند، اما بازهم شنیده می‌شود که 11 تیم خارجی حاضر در مسابقات قرار است در هتل‌ اسکان پیدا کنند و نوجوانان والیبالیست ایران در خوابگاه فدراسیون والیبال!

کادر فنی تیم ملی در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند که از این شرایط راضی نیستند، اما چون ایران میزبان است با تمام این سختی‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و از طرفی مسئولان فدراسیون یکی از دلایل این کار را بی‌پولی مطرح می‌کنند!

حال اینکه هزینه اقامت تیم ایران در یکی از هتل‌های تهران چقدر خواهد بود که مسئولان توانایی پرداخت آن را ندارند سوالی است که باید جوایش را از زبان مسئولان فدراسیون شنید؛ آیا بی‌پولی بهانه خوبی برای اتخاذ این تصمیم است؟

در حالی که تیم نوجوانان ایران با 5 مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی، عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت ها را در اختیار دارد و توقعات از این تیم باتوجه به میزبانی بالا رفته است کمترین انتظار این است که مسئولان بهترین شرایط را حداقل برای تیم ایران فراهم کنند، نه اینکه به دلیل نشان دادن مهمان‌نوازی خود یا هر دلیل دیگری از کمترین حق خود بگذرند!

اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان معتقد هستند که خوابگاه فدراسیون والیبال برای برگزاری اردوهای تدارکاتی شرایط مناسبی دارد، اما در مسابقات بین‌المللی نمی‌توان به عنوان محل استقرار دائم به آنجا نگاه کرد.

alt

یکی از اعضای کادر فنی معتقد است که خوابگاه فدراسیون والیبال در کنار سالن این فدراسیون که قرار است محل برگزاری رقابت‌های نوجوانان آسیا باشد واقع شده است و با این اوضاع بازیکنان ایران در زمان استراحت خود باید با سر و صدای برگزاری مسابقات دیگر تیم‌ها کنار بیایند. از طرفی با این شرایط بازیکنان فرصت استراحت ندارند و تمام برنامه‌های بدنساز و مربیان تیم ملی برای آمادگی بدنی بازیکنان از بین می‌رود.

در این بین از مسئولان ورزش انتظار می‌رود تا در کنار پاداش‌هایی که به فوتبالیست‌ها بخاطر یک پیروزی معمولی می‌دهند نیم نگاهی هم به رشته‌هایی مانند والیبال که پتانسیل بالایی در رده نوجوانان دارد، داشته باشند.

12 تیم در نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا حضور دارند که گروه‌بندی این تیم ها به شرح زیر است:

گروه یک: ایران، سریلانکا، مغولستان

گروه دوم: چین، تایلند و قزاقستان

گروه سوم: کره جنوبی، تایوان و استرالیا

گروه چهارم: هند، ژاپن و ترکمنستان

 

دیدارهای نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد که برنامه دور مقدماتی آن به شرح زیر است:

چهارشنبه، سوم آبان ماه:

ساعت 10: سریلانکا - مغولستان

ساعت 14: قزاقستان - تایلند

ساعت 16: کره جنوبی - استرالیا

ساعت 18: هند - ترکمنستان

پنج شنبه، چهارم آبان ماه:

ساعت 10: چین - قزاقستان

ساعت 14: کره جنوبی - تایوان

ساعت 16: ایران - مغولستان

ساعت 18: هند - ژاپن

جمعه، پنجم آبان ماه:

ساعت 10: چین - تایلند

ساعت 14: استرالیا - تایوان

ساعت 16: ایران - سریلانکا

ساعت 18: ژاپن - ترکمنستان

12 تیم شرکت کننده در مرحله دوم به مدت دو روز (ششم و هفتم آبان ماه) در چهار گروه مسابقات خود را پیگیری خواهند کرد. تیم های اول و دوم چهار گروه دور مقدماتی برای مقام های اول تا هشتم در دو گروه با هم رقابت می کنند و سایر تیم های دیگر نیز برای عنوان های نهمی تا دوازدهم به مصاف هم می روند.

روز دوشنبه هشتم آبان ماه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها استراحت دارند و مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی نیز در سه روز متوالی از نهم تا یازدهم آبان ماه پیگیری خواهد شد تا تیم های شرکت کننده شاهد تلاش هشت روزه خود باشند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
این سایت میکوشد جدیدترین خبار را لحظه به لحظه مخابره کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 1,474
  • بازدید کلی : 7,176